Juliëtte (16) uit Noordwijk is marketingbaas bij Fanta

Foto: Coca Cola

Rotterdam, 22-08-2017 | Juliëtte Johnson uit Noordwijk versterkt deze zomer het Nederlandse marketingteam van Fanta. Zij doet dat samen met drie andere creatieve jongeren onder leiding van de bekende YouTuber Kelvin Boerma. Met z’n vijven zijn zij verantwoordelijk voor de marketingcampagne van Fanta deze zomer. Juliëtte is uitgekozen vanwege twee schilderijen als creatieve inzending. Ze houdt enorm van theater, dans en schilderen en denkt hiermee een nuttige bijdrage te kunnen leveren aan het team. Elke twee weken zijn de marketingacties van dit Teen Marketing Team te bekijken in een nieuwe video via Kelvin’s YouTube-kanaal Kalvijn.

Jongeren als eindbazen

Het bazenteam bestaat uit Nikki, Robin, Juliëtte, Bart en Kelvin als eindbaas. Vol enthousiasme zijn zij aan de slag gegaan. De opdracht is opgedeeld in drie thema’s: twisted stuff, waarbij doodnormale dingen een twist krijgen. Er is hard gewerkt aan een song in samenwerking met zangeres en YouTuber OnneDi. Jongeren uit het hele land konden onder andere via Whatsapp hun sound-input delen dat wellicht gebruikt wordt in het nummer. Tijdens de laatste opdracht wordt een videoclip gemaakt. Dit alles zal samenkomen in een nieuwe Fanta commercial.

De hele reis van Juliëtte is te volgen via Kelvin’s YouTube-kanaal Kalvijn. Het eindresultaat van haar bijdrage is in september te zien op verschillende kanalen.