Hotel van Oranje toegetreden tot Autograph Collection Hotels van Marriott

NOORDWIJK, 16 december 2014 | Hotel van Oranje in Noordwijk heeft haar wereldwijde reserveringsnetwerk versterkt door een samenwerking aan te gaan, als eerste in de Benelux, met één van de meest vooraanstaande ketens ter wereld: Marriott.Het hotel wordt een onderdeel van de prestigieuze Autograph Collection Hotels. De nieuwe start werd gemarkeerd door de onthulling van een plaquette door Zijne Excellentie Timothy Broas, ambassadeur van de Verenigde Staten in Nederland, en de scheidende burgemeester van Noordwijk, drs. J.P. Lokker.

xaekahv3de04fca9wy8tvn4xa
(Foto, v.l.n.r.: AmbassadeurTimothy Broas, burgemeester J.P. Lokker en de heer A. Mol van Hotel van Oranje)

Marriott is bijzonder verheugd, dat zij in Hotel van Oranje een fantastische toevoeging van haar Autograph Collection Hotels heeft gevonden. Het hotel past naadloos in het concept en voor Hotel van Oranje worden op die manier nieuwe markten gecreëerd. Het hotel verwacht dat de reeds bestaande groei van de afgelopen jaren nog verder zal toenemen en de concurrentiepositie nog meer versterkt wordt. 
lmo1yuyl0cv94z07vj7sh2rye(Foto: Jaap Liethof, alg. directeur Hotel van Oranje)
“De samenwerking met de Marriott Autograph Collection Hotels heeft verder geen invloed op de eigendomssituatie en de plannen voor de toekomst van ons hotel”, hecht algemeen directeur Jaap Liethof te zeggen. “Onze zelfstandigheid is volledig gegarandeerd. Het lidmaatschap van Autograph Collection Hotels vergroot onze internationale slagkracht en is een illustratie van het feit, dat ons wereldwijd een high class-uitstraling wordt toegekend.”

jcgh7cmpzue5pdwupavlhhv8e
“Autograph Collection Hotels is een verzameling opvallende onafhankelijke hotels met een eminent luxueuze uitstraling. Elke bestemming is geselecteerd om zijn kwaliteit, gedurfde originaliteit, rijke karakter en ongewone details. Van dichtbij tot verre oorden, van iconisch tot historisch…… Het resultaat is een unieke reeks van hoteleigenschappen, die nergens anders te vinden is. Buiten een versterkte markt voor de individuele gasten rekenen wij ook op een grote toename van de congresaanvragen gezien het feit dat het reserveringssysteem van Marriott, als een van de wereldleiders op congresgebied, van uitzonderlijke kwaliteit is en daarmee onze markt vergroot. Onze verkoopkracht wordt door het lidmaatschap geweldig versterkt. Onze visie sluit perfect aan bij hun slogan ‘Exactly like nothing else’. “, aldus Liethof.
dogjx76sf4c0vn017u9z8zpkt
De Hedendaagse moderne reiziger vindt in Autograph Collection Hotels een scala aan unieke ervaringen, aangepast aan een individueel gevoel voor stijl en avontuur. Hoewel het concept nog vrij nieuw is heeft Autograph Collection Hotels zich al bewezen via de uitgebreide portfolio. De gast wordt werkelijke beleving geboden. iets wat nooit meer wordt vergeten. Tevens biedt Hotel van Oranje haar gasten vanaf dinsdag 16 december de mogelijkheid om toe te treden tot het zeer populaire Marriott Rewards Membership programma.
De Marriott-keten bestaat onder meer uit bekende Hotel brands zoals Ritz-Carlton, J.W. Marriott Autograph Renaissance en Mariott Hotels. Hotel van Oranje behoort hiermee tot de upper-upperclass van alle Marriott brands.
Andere bekende hotels binnen dit brand zijn onder meer het prestigieuze St. Ermins’s Hotel in Londen, het Powerscourt Hotel nabij Dublin, twee Boscolo hotels in Rome en Milaan, Prince Sakura Tower in Tokio en het Cosmopolitan Hotel in Las Vegas.
Het Beach Hotel, eveneens een onderdeel van de Hotels van Oranje, blijft aangesloten bij de vertrouwde en exclusieve keten van World Hotels. Op deze manier is het voor het concern mogelijk om twee verschillende markten te blijven benaderen: het topsegment via de Autograph Collection Hotels en de andere doelgroepen door middel van het Beach Hotel.