HUURDERS NOORDWIJKSE WONINGSTICHTING NOG STEEDS TEVREDEN!

Foto: nws noordiwijk

Huurders NWS nog steeds tevreden

Het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector heeft het KWH-Huurlabel van de Noordwijkse Woningstichting (NWS) met twee jaar verlengd. Een corporatie kan dit keurmerk voor woningcorporaties behalen als huurders aangeven dat zij een goede dienstverlening ervaren. Met een gemiddelde score van 7,7 is de Noordwijkse corporatie trots het label weer in ontvangst te mogen nemen.

Onderzoek naar klanttevredenheid vindt het hele jaar door plaats, Als huurders in een bepaalde periode een slechtere dienstverlening hebben ervaren, kan dat betekenen dat het keurmerk ingetrokken wordt. Zo blijft de NWS continu alert op het leveren van goede service. Auke Uilkema, directeur van de NWS: “Door de resultaten van het onderzoek kritisch te volgen, en bij te sturen waar nodig, kunnen wij onze dienstverlening naar een hoger niveau brengen en de service aan onze huurders verbeteren.”

De klant staat centraal bij het KWH-Huurlabel. Het gaat daarbij niet alleen om het behalen van het label, maar vooral om het leren en verbeteren van de resultaten uit dit onderzoek. Onderwerpen die onderzocht worden zijn onder andere de wijze waarop het klantcontact plaatsvindt, hoe het zoeken en betrekken van een nieuwe woning verloopt, hoe reparaties en planmatig onderhoud worden uitgevoerd en hoe tevreden een klant in het algemeen is.