MareGroep scoort hoog bij klanttevredenheidsonderzoek

Foto: MareGroep

Klanten van MareGroep geven het re-integratie en ontwikkelbedrijf gemiddeld een cijfer van een 7 of hoger en het gros (84%) zou het bedrijf aanbevelen bij anderen. Dat blijkt uit onderzoek van DirectResearch onder 58 deelnemers. 81% van de respondenten geeft aan tevreden te zijn over de samenwerking. Het onderzoek is onderdeel van het nieuwe beleidsplan van MareGroep, waarin klantgerichtheid een belangrijk onderdeel is.                                                             


Betrouwbaar en klantgericht

MareGroep staat volgens haar klanten bekend als betrouwbaar, maatschappelijk betrokken en samenwerkings- en klantgericht. De verwachtingen worden waargemaakt. Daarnaast lopen de contacten tussen organisatie en klant goed en vinden de respondenten de medewerkers gemotiveerd. “Mensen die met hart en ziel hun werk doen”, benadrukt een van de respondenten. Tevens wordt de kwaliteit van het eindproduct positief beoordeeld.

Verbeteren aandachtspunten

Rinco Knoop, directeur MareGroep, is blij met dit resultaat: “Dit is de eerste keer dat we een dergelijk onderzoek doen onder onze klanten, een nulmeting dus eigenlijk. Het is daarom mooi om te zien dat we gewaardeerd worden op waar MareGroep ook echt voor staat; het beste uit mensen halen door ze verder te helpen en te ontwikkelen. Dat is een goed startpunt voor verdere verbetering!” De komende tijd richt MareGroep zich op het verbeteren van de informatievoorziening naar buiten toe. Er worden meer contactmomenten ingesteld en daarnaast kijkt de organisatie naar hoe ze steeds meer medewerkers voor instroom kan aantrekken en op innovatief en zakelijk vlak verder kan groeien.